PocketCM Contacts & Keyboard
PocketCM

Your mobile at your fingertips
Google
Welcome (logout)
PocketCM Theme & Customization :  PocketCM
Old theme for PocketCM, and question about theming, request for theme, etc... 
All files from this thread

File Name File Size   Posted by Date  
italian.settings.ini 9.9 KB open | download Netjerikhet 05/01/2009 Read message
italiano.lang.ini 10.4 KB open | download Netjerikhet 05/05/2009 Read message
Italiano.lang.ini 10.1 KB open | download donpipo 05/06/2009 Read message
italiano.lang.ini 10.3 KB open | download Netjerikhet 05/06/2009 Read message
Lingua Italiana per 0.29 (Italian Localization)
Posted by: Netjerikhet ()
Date: May 01, 2009 02:31PM

Ciao a tutti,
non avendo trovato la traduzione italiana già pronta per PocketCM contact ver 0.29, la ho creata. Ho appena finito di tradurre, quindi ci potranno essere delle piccole imperfezioni, ma in generale sembra che sia abbastanza usabile. La posto qui perchè credo che altre persone, come me, stiano cercando la localizzazione italiana per questo splendido programma.
Ovviamente per installarlo si deve rinominare il file come "settings.ini" e copiarlo sul Pocket PC/SmartPhone nella cartella del programma (solitamente \Programmi\PocketCM), quindi fare un software reset del dispositivo.

P.S. Il file è stato provato con tema Dark Diamond II 0.9 su un
MDA Vario III (Tytn II)

-----------------------------------------------------------------
Hello,
in attach you can find an Italian translation file for PocketCM contact ver. 0.29. I've tried to find it on the web, but without find anything, so I've created this. I've just finish to translate, so there is possible to find some translation problem, but generally it seem to be quite usable. I've decided to post this file because I'm think that many Italian people want a translation for complete this wonderful program.
For installing this file rename it to "settings.ini" and copy into PocketCM device folder (\Program Files\PocketCM I'm think), so do a software reset of the device.

P.S. This translation has tested with Dark Diamond II 0.9 theme on a MDA Vario III (Tytn II).
italian.settings.ini

Options: ReplyQuote
Re: Lingua Italiana per 0.29 (Italian Localization)
Posted by: donpipo ()
Date: May 03, 2009 12:18PM

Grazie smiling smiley

Allow me to add a correction, you're wrong: the file should be named Italiano.lang.ini
Would you mind if I upload it to my webspace and link to it in the official threads so that Dark Diamond users can take benefit of your share?

Alex, Dark Diamond skinner.

Edited 1 time(s). Last edit at 05/03/2009 12:20PM by donpipo.

Date: May 04, 2009 11:36PM

Hello Alex,
this file has to be intended as freeware, anyone can use it, copy or modify, so i'm glad if you want add it to your webspace. I would however remember that the file is still like a "beta" because, in this period, i've little spare time to review the translation so some errors are possible.
If anyone that find problems report it to me, I can correct the translation and add newer version to this post.

P.S. Alex, thanks for the amazing Dark Diamond skin!

Netjerikhet

Date: May 04, 2009 11:47PM

I'll let you do the review because parlo italiano bruto!
Piacere smiling smiley

Alex.

Edited 1 time(s). Last edit at 05/04/2009 11:47PM by donpipo.

Date: May 05, 2009 10:01PM

This is new file with some correction and addiction for Dark Diamond 0.9.2 (before I use 0.9.1).
As Alex (donpipo) says, it has to be named italiano.lang.ini on the device, sorry for error on my first post.

P.S. Alex, piacere mio, e se parli italiano è molto meglio, almeno puoi dare un occhiata anche tu alla traduzione smileys with beer

Ciao, Netjerikhet
italiano.lang.ini

Date: May 06, 2009 12:35PM

Grazie!
Parlo un pocco... Ho fatto qualche correzioni (testo troppo lungo...) e addizioni per la cronologia che
che funzionano con la versione 0.30,
Puoi dare un occhiata anche, tu?
Dimmi se e buono cosi smiling smiley

Ciao!
Italiano.lang.ini

Date: May 06, 2009 07:08PM

Ciao,
ho fatto un mix tra il secondo file che avevo postato io ed il tuo, rivedendo alcune parole, per far capire meglio chi lo userà.
Questo, per me, è una buona traduzione. Considerando che io ho uno schermo QVGA (htc tytn II), penso non dovrebbero esserci altri problemi di frasi troppo lunghe.
In futuro dovrò scaricare PocketCM 0.30 perchè con la 0.29 che ho io, la cronologia delle chiamate rimane in inglese, penso dipenda da quello.

Ciao.
italiano.lang.ini

Sorry, only registered users may post in this forum.
This forum powered by Phorum.
© 2010 Quentin Pouplard